Wednesday 14 March 2012

Saya Gian Nak M......

Assalammualaikum & Salam 1 Malaysia


                     Sume mesti pelik n kompom ade yg terkejut apelah yg cik afiqahcraft ni merepek....bende apekah yg dia gian sangat tuh nk buat..ada2 aje dia nih....urmm sebenarnyer Afiqahcraft cume gian nk menjahit maklomlah dh lama rasenyer x tercucuk jarum, bilik bersepah2 dgn kain felt,button bertaburan etc...jahit pon boleyh gian kew??? ish iye boleh korang xrase camner..perkh!! mmg seksa gak lah huhu...tp tu lah nk lepaskan jugak!! saya nk menjahit jugak bg nk lepaskan gian saya kalo x sian saya taw...sedey jer memanjang...


               Tambahan pula bila customer request kite xdpt tunaikan itulah yg bertambah2 sedey...owh cepat2lah keje saya siap..sy nk mulakan menjahit semula..dah mcm2 jugak dpt idea nk wat pattern baru nih terutama button...lepas ni mungkin akan ade button pattern reben dr felt pulak..nk tahu camner tungguuuu......hehhehe...








No comments:

Post a Comment